fbpx

חשבונית לפרילנסר

הפתרון המושלם לעבודה מול לקוחות עם איזי תלוש

בעידן שבו יותר ויותר אנשים בוחרים לעבוד כפרילנסרים, ניהול ההיבטים הפיננסיים והחשבונאיים הופך לאתגר מרכזי. פרילנסרים רבים נדרשים לפתוח תיק עוסק פטור או מורשה, להתמודד עם מע"מ ומס הכנסה, ולהפיק חשבוניות ללקוחותיהם. אך מה עושים כשפרילנסר לא רוצה לפתוח תיק עוסק? בדיוק כאן נכנסת חברת איזי תלוש לתמונה, עם פתרון נוח שמאפשר לפרילנסרים לעבוד בלי הצורך לפתוח תיק עצמאי.

הוצאת חשבונית לפרילאנסר

חשבונית לפרילנסר היא מסמך כספי שנדרש על מנת לגבות תשלום מלקוחות על שירותים שסופקו. על פי החוק בישראל, כל פרילנסר המספק שירותים נדרש להפיק חשבונית מס או קבלה ללקוחותיו ולהעביר דיווחים לרשויות המס, בהתאם לסוג העסק שפתח (פטור, מורשה או חברה בע"מ).

עם זאת, הפקת חשבוניות ודיווח לרשויות דורשים פתיחת תיק עוסק במע"מ ובמס הכנסה, מה שיכול להיות תהליך מייגע ומורכב עבור פרילנסרים בתחילת דרכם, או כאלה שאינם מעוניינים בניהול עצמאי של תיקים אלו או תשלום חודשי ושנתי לרואה חשבון.

הפתרון של איזי תלוש – הפקת חשבונית ללא פתיחת תיק עצמאי

חברת איזי תלוש מציעה פתרון מעולה שמפשט את העבודה, בכך שהיא מאפשרת להם להוציא חשבוניות ללקוחות מבלי לפתוח תיק במע"מ או מס הכנסה. באמצעות השירות של איזי תלוש, הפרילנסר מספק את שירותיו ללקוחות, ומקבל את התשלום דרכם – כאשר החברה מוציאה חשבונית במקומו ומטפלת בכל ההיבטים הביורוקרטיים.

התהליך פשוט וידידותי - איך זה עובד?

1. התקשרות עם הלקוח:

הפרילנסר מספק את השירות ללקוח כרגיל, ללא צורך בהתעסקות עם פתיחת תיק עצמאי.

2. חשבונית מיידית מאיזי תלוש:

איזי תלוש מוציאה חשבונית מס מסודרת ללקוח בשמו של הפרילנסר.

3. תשלום לפרילנסר:

בתום החודש, הפרילנסר מקבל את התשלום עבור השירותים שסיפק, לאחר ניכוי עמלה ותשלום למס הכנסה.

4. ניהול מסודר של תשלומים ודיווחים:

איזי תלוש דואגת לדווח לרשויות המס עבור ההכנסות.

פרילאנסר או עצמאי?

הפתרון של איזי תלוש מתאים במיוחד לפרילאנסרים שאינם מעוניינים או אינם יכולים לפתוח תיק עצמאי. בין היתר, השירות מתאים למגוון רחב של תחומים כמו:

  • מתכנתים ומפתחים
  • דוג ווקרים
  • שליחים
  • הנדימנים
  • מאמנים
  • מנהלי פרויקטים
  • יועצים עסקיים
  • בוני אתרים
  • מורים פרטיים
  • דולות

    ועוד…

    השירות אידיאלי גם עבור מי שמתחיל את דרכו בעולם הפרילאנס או עבור מי שעובד רק עם מספר מוגבל של לקוחות ואינו מעוניין בפתיחת עוסק עצמאי.

היתרונות של שימוש באיזי תלוש עבור פרילאנסרים

1. אין צורך בפתיחת תיק עוסק:

הפרילאנסר אינו נדרש לפתוח תיק במע"מ או במס הכנסה, מה שחוסך זמן וכאב ראש.

2. עמלת שירות אטרקטיבית:

השירות מוצע במחיר אטרקטיבי במיוחד, כך שהפרילאנסר שומר על חלק גדול מההכנסה שלו. אין תשלום חודשי קבוע לרואה חשבון ואין צורך בדו"ח שנתי.

3. שירות מותאם אישית ותמיכה מלאה:

איזי תלוש מספקת ליווי ותמיכה לפרילאנסרים, עם מענה לכל השאלות והצורך.

4. שקיפות מלאה:

איזי תלוש מעניקה גישה למערת תשלומים בה קיימים דוחות מפורטים על כל התשלומים והחשבוניות, כך שהפרילאנסר תמיד יודע היכן הוא עומד.

5. פשטות וביטחון:

תהליך הפקת החשבוניות נעשה בצורה מהירה ובטוחה, כך שהפרילאנסר יכול להתמקד בעבודה מבלי לדאוג להיבטים הבירוקרטיים.

לסיכום על חשבונית לפרילאנסר

חברת איזי תלוש מציעה פתרון מושלם לפרילאנסרים שמעוניינים לעבוד בצורה נוחה ופשוטה מול לקוחותיהם, ללא הצורך לפתוח תיק עוסק ולהתמודד עם הבירוקרטיה הנלווית לכך. השירות מאפשר לפרילאנסר לעבוד בצורה גמישה, חוקית ומסודרת, תוך חיסכון בזמן ובעלויות – והכל תחת מעטפת מקצועית עם תמיכה מלאה.

אם אתם פרילאנסרים שמחפשים פתרון חכם לניהול החשבוניות והתשלומים, איזי תלוש היא הפתרון המושלם עבורכם.

שאלות ותשובות

איזי תלוש היא פלטפורמה שמאפשרת לפרילאנסרים לעבוד מול לקוחות מבלי לפתוח תיק במע"מ או במס הכנסה. אנחנו מוציאים חשבונית במקומך ובתום כל חודש אתה מקבל את התשלום עבור השירותים שסיפקת, לאחר ניכוי עמלה ומס הכנסה.

השירות מתאים לכל מי שעובד כפרילאנסר ולא רוצה להתעסק בפתיחת תיק עצמאי במע"מ ובמס הכנסה. זה מתאים במיוחד למי שעובד בתחומים כמו תכנות, עיצוב, ייעוץ, בניית אתרים, הוראה פרטית, ניהול פרויקטים ועוד.

לא. כל הרעיון של איזי תלוש הוא שאתה לא צריך לפתוח תיק עוסק. אנחנו מטפלים בכל ההיבטים החשבונאיים עבורך, כך שאתה לא צריך להתעסק עם פתיחת תיק במע"מ או במס הכנסה.

השירות שלנו כרוך בעמלה ע"ס 3.5% או 58 ש"ח (לפי הגבוה ביניהם) שנגבית ישירות מהתלוש. עמלה זו כוללת את כל השירותים שלנו – הפקת חשבוניות, ניהול התשלומים, והדיווחים לרשויות המס. בחודשים בהם לא מופק תלוש לא תיגבה עמלת שירות, מדובר בעמלה הכי משתלמת בשוק!

בסוף כל חודש, אנחנו מוציאים לך תלוש מסודר הכולל את כל התשלומים שהתקבלו עבורך במהלך החודש. התשלום מועבר ישירות אליך לאחר ניכוי עמלת שירות ומס הכנסה.

בהחלט, ניתן לבקש מקדמה עבור תשלום שהגיע אל החשבון שלנו.

איזי תלוש מספקת לך גישה למערכת תשלומים שקופה, שבה תוכל לראות את כל החשבוניות שהוצאו ואת כל התשלומים שמגיעים לך. הכל מסודר וברור, כך שתמיד תהיה לך שליטה מלאה.

כן! השירות שלנו מתאים גם לפרילאנסרים שעובדים בפרויקטים חד-פעמיים וגם למי שעובד עם לקוחות קבועים. אנחנו דואגים שתוכל לקבל תשלום בצורה מסודרת בכל סוג של עבודה.

מרגע ההרשמה נפתחת גישה למערכת תשלומים פשוטה וידידותית, הקמת דרישה חדשה לוקחת פחות מדקה. הלקוח מקבל לינק לתשלום וברגע שהתשלום מגיע אל החשבון אתה מקבל עדכון והלקוח מקבל חשבונית מס קבלה.

ההרשמה לאיזי תלוש היא פשוטה ומהירה. כל מה שצריך זה למלא טופס רישום באתר שלנו, ואנחנו נדאג לכל השאר. ברגע שנרשמת, תוכל להתחיל לעבוד עם הלקוחות שלך בצורה חלקה ומסודרת.

להרשמה לשירות לחצו כאן

לפרילאנסר המשתמש באיזי תלוש יש זכויות כעובד עצמאי, בהתאם לאופן הדיווח מול ביטוח לאומי (עונה או לא עונה להגדרה של עובד עצמאי) ופרמטרים נוספים שהוגדרו ע"י ביטוח לאומי.

צריכים מידע נוסף?
השאירו פנייה ואנו נחזור עם כל המידע לגבי העבודה מולנו