על מנת להקים לקוח חדש במערכת – יש להיכנס אל מסך הלקוחות בתפריט הבא >>
לחצו על כפתור + לקוח חדש
הזינו את שם הלקוח ואת מספר הטלפון בו הוא זמין לקבל את דרישת התשלום
לסיום, לחצו על כפתור הוסף
לאחר ההוספה נוכל לראות את איש הקשר שהוספנו במסך הלקוחות
להקמת דרישת תשלום במערכת יש לגשת אל מסך דרישות תשלום וללחוץ על כפתור + דרישה חדשה >>
לאחר לחיצה על + דרישה חדשה יפתח המסך הבא >>
יש למלא בצורה הבאה:
לקוח: הקימו לקוח חדש דרך "לקוחות" או בחרו לקוח מהרשימה הקיימת.
שם דרישת התשלום: כתבו בקצרה את שם דרישת התשלום לחשבונית שיופיע אצלכם בממשק (וגם בחשבונית).
תיאור: במידה ורוצים להוסיף פירוט נוסף, ניתן לציין אותו כאן והוא יופיע בחשבונית.
שימו לב – מה שייראה בחשבונית ללקוח הוא גם שם הדרישה וגם התיאור שתוסיפו
סכום לחיוב:
הזינו את הסכום כולל או לא כולל מע"מ, הסכום בשדה המקביל יחושב באופן אוטומטי.
לתשלום עד (לא חובה): הגדירו מועד אחרון לתשלום. הלקוח עדיין יוכל לשלם גם לאחר מועד זה.
לסיום לחצו על כפתור שלח – דרישת התשלום תישלח אל הלקוח ב-SMS, ואם הוזן מייל בפרטי איש הקשר – גם במייל
הדרישה החדשה תופיע במסך "דרישות תשלום".
לחצו על כפתור דרישות תשלום בתפריט העליון >>
ישנם כמה סוגי סטטוסים עבור דרישות התשלום:
סטטוס "פתוח" – נשלחה דרישת תשלום ללקוח, אך הוא טרם ביצע את התשלום.
סטטוס "ממתין" – הלקוח עדכן את פרטי החשבונית, אך התשלום עדיין לא התקבל בחשבון.
סטטוס "בעיכוב" – מועד התשלום שהוגדר חלף, אך עדיין ניתן לבצע העברה.
סטטוס "שולם" – התשלום התקבל בהצלחה ונשלחה אל הלקוח חשבונית.
בכל תשלום חדש שיגיע אל המערכת תקבלו עדכון דרך SMS.
להעתקת לינק ישיר אל דרישת תשלום לחצו על דרישות תשלום בסרגל העליון
על מנת להעתיק את הקישור אל דרישת התשלום ניתן ללחוץ על הכפתורים המסומנים בצהוב מימין לדרישת התשלום >>
על מנת לבטל את דרישת התשלום – לחצו על סימון הפח מימין לדרישת התשלום >>
מעוניינים לשלוח ללקוח תזכורת לדרישת התשלום? לחצו על הכפתור הבא מימין לדרישת התשלום >>
לאחר הלחיצה – אשרו את שליחת ההודעה בפעם נוספת >>
במסך דרישות תשלום גם תמצאו גישה אל החשבונית שהופקה על ידי לחיצה על חשבונית מס >>
לאחר ההרשמה אלינו – ואישור ע"י הצוות שלנו תקבלו הודעת וואטסאפ עם קישור למערכת שלנו
בהתחברות ראשונה יש להזין מספר ת.ז בשם המשתמש ומספר ת.ז בסיסמה, לאחר מכן תגיעו למסך הבא >>
שמך / שם העסק שהלקוחות יראו: את השם שתזינו כאן הלקוחות שלכם יראו כאשר תשלחו להם הצעת מחיר, המלצה שלנו לבחור את השם הפרטי ולאחר מכן את סוג השירות, לדוגמה: פלוני הדברת מזיקים
לאחר מכן יש להזין סיסמה קבועה ובטוחה שרק אתם מכירים ומשם ללחוץ על כפתור המשך
התלושים נשלחים עם סיסמה אל המייל איתו ביצעתם את ההרשמה
באזור זה במערכת תקבלו הנחיות כיצד למצוא את התלושים ואת הסיסמה במייל איתו ביצעתם הרשמה
לחצו על כפתור לקוחות בסרגל העליון >>
ברשימה זאת תוכלו לראות את שם הלקוח, מספר הטלפון אותו הכנסתם למערכת ואת כמות דרישות התשלום שנשלחו אל אותו לקוח
*ניתן להסיר לקוחות שלא נשלחו להם דרישות תשלום בלבד.
בשלב זה ניתן לשחזר או להחליף סיסמה רק מול הצוות שלנו.
על מנת לשחזר סיסמה יש לעלות מול מחלקת שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ >>
https://wa.me/972528833077
לגרסת מחשב:
www.atzmai.easy-tlush.co.il
להורדת אפליקציה למכשירי אנדרואיד:
https://go.easy-tlush.co.il/Google-Play
להורדת אפליקציה למכשירי אייפון:
https://go.easy-tlush.co.il/App-Store
בהצלחה 💙
כן, ניתן לשלוח דרישת תשלום ישירות למייל של הלקוח המשלם
במידה ומדובר בלקוח קיים – במסך הלקוחות:
ניתן להגדיר מייל חדש או לערוך מייל קיים
במידה ומדובר בלקוח חדש – יש ללחוץ על "+ לקוח חדש"
לציין את כתובת המייל אליה תרצו שדרישות התשלום יישלחו:
עמוד הסבר כולל סרטון הדרכה קצר
למעבר לעמוד >> https://easy-tlush.co.il/how-to-pay
בשלב זה, על מנת לשנות את השם שמופיע באפליקציה יש לפנות אל שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ ע"י לחיצה על קישור הלינק הבא >> https://wa.me/972528833077
לאחר הזדהות ניתן לבקש מהצוות לבצע החלפה/ שינוי לשם המעודכן במערכת
איזיתלוש מציעה פתרון פשוט ויעיל לגביית תשלומים והפקת חשבונית ללא פתיחת תיק עצמאי. ניתן לעבוד מולנו כיחידים או כחברות. אנחנו דואגים לכל הבירוקרטיה כך שתוכלו להתמקד בעבודה שלכם בצורה חלקה ונוחה