fbpx

מערכת התשלומים זמינה עבורכם גם באפליקציה (מומלץ!) וגם בגרסת מחשב

מרכז המידע - שאלות לגבי המערכת


על מנת להקים לקוח חדש במערכת – יש להיכנס אל מסך הלקוחות בתפריט הבא >> 

 

לחצו על כפתור + לקוח חדש

 

הזינו את שם הלקוח ואת מספר הטלפון בו הוא זמין לקבל את דרישת התשלום
לסיום, לחצו על כפתור הוסף

לאחר ההוספה נוכל לראות את איש הקשר שהוספנו במסך הלקוחות

להקמת דרישת תשלום במערכת יש לגשת אל מסך דרישות תשלום וללחוץ על כפתור + דרישה חדשה >>

לאחר לחיצה על + דרישה חדשה יפתח המסך הבא >> 

יש למלא בצורה הבאה:

לקוח: בחרו את הלקוח הרצוי

שם דרישת התשלום – תיאור השירות: רישמו את תיאור השירות כפי שתרצו שיופיע בפירוט החשבונית ללקוח שלכם

תיאור: לא חובה, אפשר להוסיף במידת הצורך (במידה ולא מוסיפים תיאור לוודא כי השדה ריק מתווים או תוכן)

שימו לב – מה שייראה בחשבונית ללקוח הוא שם דרישת התשלום בלבד

סכום לחיוב:
בשדה הזה תוכלו להזין את הסכום כולל מע"מ או לא כולל מע"מ, שימו לב שהחישוב בשדה המקביל מתבצע באופן אוטומטי.

לתשלום עד: הגדירו דד ליין לדרישת התשלום על מנת שתוכלו לעקוב בצורה נוחה עבור דרישות שלא שולמו (לא חובה)

לסיום לחצו על כפתור שלח – דרישת התשלום תגיע אל הלקוח בSMS אל הנייד שהזנת בעת הקמת הלקוח במערכת.

חזרו אל מסך דרישות תשלום וראו את הדרישה החדשה שהקמתם >> 

לחצו על כפתור דרישות תשלום בתפריט העליון >>

ישנם כמה סוגי סטטוסים עבור דרישות התשלום:

פתוח: נשלחה דרישת תשלום ללקוח, אך הלקוח טרם ביצע תשלום באופן מלא

בפיגור: נשלחה דרישת תשלום ללקוח וזמן הייעד עבור התשלום חלף

שולם: הלקוח ביצע תשלום באופן מלא + אושר על ידינו

ממתין – העברות בנקאיות:
עולות לאישור שלנו, מאושרות עד 2 ימי עסקים מרגע הביצוע ובתנאי שמופיע בחשבון הבנק שלנו, ברגע שלקוח ביצע העברה בנקאית וסיים את התהליך ניתן לראות את חיווי ה"ממתין", ככה ניתן לדעת שהלקוח סיים את התהליך וכרגע זה ממתין לאישור שלנו

להעתקת לינק ישיר אל דרישת תשלום לחצו על דרישות תשלום בסרגל העליון 

על מנת להעתיק את הקישור אל דרישת התשלום ניתן ללחוץ על הכפתורים המסומנים בצהוב מימין לדרישת התשלום >>

על מנת לבטל את דרישת התשלום – לחצו על סימון הפח מימין לדרישת התשלום >> 

מעוניינים לשלוח ללקוח תזכורת לדרישת התשלום? לחצו על הכפתור הבא מימין לדרישת התשלום >> 

לאחר הלחיצה – אשרו את שליחת ההודעה בפעם נוספת >> 

במסך דרישות תשלום גם תמצאו גישה אל החשבונית שהופקה על ידי לחיצה על חשבונית מס >>

לאחר ההרשמה אלינו – ואישור ע"י הצוות שלנו תקבלו הודעת וואטסאפ עם קישור למערכת שלנו

בהתחברות ראשונה יש להזין מספר ת.ז בשם המשתמש ומספר ת.ז בסיסמה, לאחר מכן תגיעו למסך הבא >>

שמך / שם העסק שהלקוחות יראו: את השם שתזינו כאן הלקוחות שלכם יראו כאשר תשלחו להם הצעת מחיר, המלצה שלנו לבחור את השם הפרטי ולאחר מכן את סוג השירות, לדוגמה: פלוני הדברת מזיקים

לאחר מכן יש להזין סיסמה קבועה ובטוחה שרק אתם מכירים ומשם ללחוץ על כפתור המשך

על מנת לצפות בתלושי השכר שהופקו לכם עד כה – יש ללחוץ על לשונית תלושים שבסרגל העליון, תוכלו לצפות ולהוריד את התלושים בלחיצת כפתור

במידה ואין תלושים באזור זה סימן שטרם הופק תלוש עבורך.

לחצו על כפתור לקוחות בסרגל העליון >>

ברשימה זאת תוכלו לראות את שם הלקוח, מספר הטלפון אותו הכנסתם למערכת ואת כמות דרישות התשלום שנשלחו אל אותו לקוח

*ניתן להסיר לקוחות שלא נשלחו להם דרישות תשלום בלבד.

בשלב זה ניתן לשחזר או להחליף סיסמה רק מול הצוות שלנו.

על מנת לשחזר סיסמה יש לעלות מול מחלקת שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ >> 
https://wa.me/972528833077

לגרסת מחשב:
www.atzmai.easy-tlush.co.il

להורדת אפליקציה למכשירי אנדרואיד:
https://go.easy-tlush.co.il/Google-Play

להורדת אפליקציה למכשירי אייפון:
https://go.easy-tlush.co.il/App-Store

בהצלחה 💙

כן, ניתן לשלוח דרישת תשלום ישירות למייל של הלקוח המשלם

במידה ומדובר בלקוח קיים – במסך הלקוחות:

ניתן להגדיר מייל חדש או לערוך מייל קיים

במידה ומדובר בלקוח חדש – יש ללחוץ על "+ לקוח חדש"

לציין את כתובת המייל אליה תרצו שדרישות התשלום יישלחו:

מרכז המידע - עזרה ללקוחות

עמוד הסבר כולל סרטון הדרכה קצר

למעבר לעמוד >>  https://easy-tlush.co.il/how-to-pay

אתם שואלים - אנחנו עונים

בשלב זה, על מנת לשנות את השם שמופיע באפליקציה יש לפנות אל שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ ע"י לחיצה על קישור הלינק הבא >> https://wa.me/972528833077

לאחר הזדהות ניתן לבקש מהצוות לבצע החלפה/ שינוי לשם המעודכן במערכת

נתקלתם בשאלה שלא קיימת כאן? שלחו לנו הודעה